tredje dagen på Åhléns

tjaa, då var tredje dagen på Åhléns avklarad, ni hittar mig där i två veckor till innan jag följer upp Emelie på Parelle i Kalmar sista tiden! Något jag ser fram väldigt mycket emot och det kommer nog bli en hel del roliga saker man får vara med om! Faktumet att de ville ha en med på grejer på lördagar är ju spännande!
Vi hoppas på nått event eller liknande och att man får träffa en stor variation av kunder.
Visst det får man ju på Åhléns med, men det är inte samma sak!
Idag var jag både på skönhet och mode, samt så plockade jag leksaker där uppe! hahah fanns inget att göra där nere på skönhet o mode så jag fick åka upp och traska runt lite!
iallfall så äre fredag imrn, blir väl bara att slappa, hyr kanske mig en film på hemmakväll, de har väl nästan trott att jag övergett dem eftersom det var så längesen jag hyrde film!
hahah så snål är jag..
eller så har jag inte haft nån anledning att hyra film helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0