Dags för en årlig tradition - Lövmarknaden!

Heeej
Ledsen för dåligt bloggande men jag har faktiskt inte pallat uppdatera.
Och sen har jag inte gjort nått speciellt heller för den delen.
Drog in till stan med Elin i Torsdags, för en vecka sen.
Fredag var det skolavslutning och fira min kära broder och sen helgmys och besök hos mormor o morfar m.m.
men nu kör vi på igen!
Vi börjar dagen med att klockan ringer, det var faktiskt sista natten i mammas lägenhet för sen flyttar vi till hus!
Spännande spännande.. jag sitter fortfarande och letar på tema till mitt rum där..
Det kommer bli grymt, det är en sak som är säker.. jag kan ju säga att jag har mina idéer som kommer funka med vilja och tro!
kan avslöja att ett sminkbord kommer komma på plats därinne och då kan jag börja med lite make up tutorials om så önskas (:
Oj nu blev det lite utanför ämnet men iaf!
Idag är det lövmarknad och jag har lite fixande innan jag möter upp Elin vid två för att ta bussen till staden och kolla på marknaden.
Vi kommer även att köpa smink till lördagens jobbprojekt!
Vi får se vad vi hittar för något nice (:
Jag vill köra på starka färger...Elin vill köra på skimmer så vi får väl se vem som vinner matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0