en awesome dag!

som jag skrev igår så skulle jag idag besöka Malmö.
Det gjorde jag och denna gången var det inte för att shoppa.
Utan för att besöka endel sevärdheter..
Känner nu att jag inte riktigt fått nog av allt man faktiskt kan se i malmö och vill gärna dra ner dit igen och se mer!
Jag drog med bror min och hans klass ner dit och resan började med att jag av en slump råkade vinna en parfym i någon frågetävling..haha så smart var jag..
vi kom fram strax efter tio och besökte först en synagoga. aldrig sett en sådan förr!
Även ett helt otrolig islamisk moské , samt ett tempel..som för övrigt inte var mer märkvärdigt än en före detta munk i en källare i ett vanligt hyreshus mitt i malmö... hade ärligt förväntat mig en stor vit byggnad med utsmyckningar i guld och liknande..
men helt otroligt var det iallafall och jag ser gärna fler sådana saker! det är så himla intressant.
slänger in lite bilder imrn!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0