God morgon solstrålar!

God morgon solstrålar!
Slänger in ett snabbt inlägg innan jag börjar fixa mig!
Tar lunch hemma och sedan drar jag mig in mot stan med Elin för en glass och annat!
Förresten glömde skriva att jag skulle till Malmö igår!
förstår inte hur vi brukar orka gå och gå och gå så pass mycket som vi brukar göra för efter fyra timmar av gående utan paus så var jag rätt lagom trött i benen.
Gjorde lite fynd med söta sommarkläder osv.
Det var riktigt roligt för Malmö är ju en sån fin stad så att jag kund åka dit nu i sommar när så mycket annat är planerat var jätteroligt verkligen.
Anledningen till att jag inte bloggar så mycket nu är för att jag inte kan blogga från mobilen, jag kommr in på bloggen men kan inte skriva någonting.
Måste kolla upp vad som är felet så att jag kan uppdatera så mycket oftare!
Planeringen inför morgondagen består av Öland tillsammans med Elin, det blir sol,bad och chill!
Vi sover även i stugan inatt så det blir lite mysigt och vi kan sitta på bryggan tills solen går ner (:

slänger in en liten bild också för skojs skull (:


lite random så blev det en bild på Bill och Tom Kaulitz från Tokio Hotel! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0