Lördagen som känns som söndag!

Hej vänner!
Igår hade jag en helt awesome kväll med Erika och Elin.
Elin trillade in vid halv tolv snåret hemma och vi satt på mitt rum o snackade lite och tittade på klipp på yt på mobilen. Mamsen kom för lite lunch och sedan kom Erika strax eftert det. Jag fixade mig snabbt och vi drog in till stan för film hyrning och Coop för matköp.
Vi wookade över grillen nudlar med kött och grönsaker. Jävligt gott kan ni skriva upp!
Stekte lite i solen på framsidan innan vi sen gick in för att kolla på Marie Antoinette. Elin o jag körde efter att erika åkt hem och filmen tagit slut igång med att kladda random grejer med smink. Jävligt flumm var vi och gjorde fin fina målningar ;)
slänger in en bild sen ikväll!
Tack för igårkväll tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0