Sommarlov

Idag var det den första riktiga sommarlovsdagen.
Jag slutade ettan i fredags. Tänk att jag har gått två terminer på stylistprogrammet och att det är ett helt år sen jag gick ut nian!
Helt otroligt vad tiden går fort..
Igår så vände jag smått på dygnet så jag hann inte göra så mycket hemma idag innan jag skulle dra in till stan för att hämta bror min.
Vi tog oss en glass innan vi drog hem o käkade och sedan tillbringade jag resten av den härliga kvällen ute.
Älskar sommaren.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen för en film och sömn. Imorgon åker jag ner till Malmö och blir borta hela dagen.
Vad jag ska göra där är hemligt men ni får bilder sen!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0