Varmt!

Gud så kvavt det är nu ikväll!
Skulle tippa på åska eller liknande inatt.
Det känns nästan som det i luften!
Kom nyss in efter att ha varit ute hela kvällen!
Igår så var Elin och jag på Ölands djurpark och hade det fin fint (:
Och idag kom hon hem till mig och vi körde till affären och köpte lite grejer och gjorde kycklingwraps som blev väldigt lyckade!
Vi tog med oss dem och lite annan fika och åkte till havet och höll till där hela eftermiddagen!
Nu ska jag snart bänka mig framför Tvn och TV4's nya serie The Killing med Joel Kinnaman som huvudroll (:
Ni hittar även denna hunk i Snabba Cash, Johan Falk och Tjenare Kungen, och såklart samma tid nästa vecka på TV4 ;)

om ni har tid kan ni även rösta på min klänning på nelly.com! (:

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0