18 maj 2011

Heejj
Jag har nu börjat komma in i allt som pågår där på Parelle och det är väldigt intressant att gå med och titta på allt som görs!
I måndags fanns det endel att göra och jag träffade en som går tredje året på stylistprogrammet i Torsås och som gav mig en make up och en massa tips och råd så nu är jag fullproppad och testar för fullt!
Jag gav även henne en make up och hon blev väldigt nöjd så det kändes ju bra!
Igår fanns det lite att göra så jag ägnade mig åt att fixa med mina praktikuppgifter som just nu har allt antecknat o nu ska det bara ner på datorn också och sen är det klart!
Eftersom jag är ledig imorgon tänkte jag ta tag rejält i det och sätta mig och försöka bli i stort sett klar.
Idag var det först nationella på morgonen i Matte, blääh men det kändes helt okej faktiskt så jag hoppas på det bästa. gjorde även muntligt i engelskan med så nu var det avklarat vilket är jävligt skönt.
Ikväll ägnar jag lite tid åt skoluppgifter och senare ska jag mysa ner mig med en film!
Här blir ingen tidig kväll här inte! Jag är ju fan ledig imorgon! Och även på fredag men då tänkte jag faktiskt ge mig upp i tid och dra mig in till Kalmar för lite shopping!
Vill köpa ett snyggt läppstift och det for nog bli ett som är lite glossigt eftersom jag har så gudalöst torra läppar!
Eller så får jag köpa mig ett nytt läppbalsam som jag kan grunda med innan jag tar på läppstiftet!
Vi får se vad vi finner för något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0