fullspäckad dag!

Tjaaaaaaa
Idag var det ju först nationella skriftligt i Engelska, det kändes rätt hyfsat och jag blev klar väldigt fort för att vara mig!!
Sedan så var det en lång väntan på bussen, nästan tre timmar!
Men hängde lite på skolan och hjälpte Erika med matten lite innan vi mötte upp Maria på stan och sedan Elin!
Det blev inte mkt gående på stan, endast en runda på gina tricot innan Elin och jag tog bussen upp till Kalmar.
Vi tog en lunch där först, jag besökte min kommande praktikplats Parelle som kommer bli jättespännande och jag ser fram emot det!
Vi tog sedan en shoppingrunda där jag införskaffade lite smått, inte så jättemycket men lite iallafall!
Mamma körde hem oss efter det!
Imorgon bär det av till praktiken igen och på fredag möter jag upp Elin på stan och sedan drar vi hem till mig och käkar godis och myser ner oss i soffan med en bra film och allmänt snack!
På Lördag sminkar jag tillsammans med endel i klassen för Victoria Secrets visning på Statt i Karlskrona!
Något jag känner mig väldigt taggad på!
Elin följer med som mentalt stöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0