halllååå i stuuugaaaan

Heej på er!
Ledsen för dålig uppdatering jag har faktiskt ärligt glömt av bloggen lite.
Men iallafall så äre min sista vecka på Åhléns så nu ger jag järnet!!
Sminkningen i lördags gick awesome och det var lika fucking kul som vanligt!
Kommer även sminka på söndag för salong Etage och sedan blir det portfolio foto på det så har ni tur lägger jag upp bilder sen! (:
Idag kom även min kära lärare till Åhléns med lite fika och mys :D det uppskattades väldigt mycket av personalen iaf!
Hahah, och på fredag så är det sista dagen och nästa vecka blir det att följa med Emelie på Parelle vilket ska bli sååå spännande! Ser verkligen fram emot det!
Idag har jag iallafall packat upp kampanjvaror som gäller från och med imrogon, så då kan ni in och kika om ni vill ;)
Det handlar om allt från Syoss hårschamoo och conditioner till lumenes ansiktsvatten!
Om ni kolla in bloggen om en timme eller så så kommer det även finnas bilder för en steg för steg guide hur ni använder premiers nagelfix! kommer även länka o ge lite tips på vart i kan köpa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0