ledig :D

tjaa
Var ledig idag precis som förra torsdagen.
Såg till att sova riktigt länge så att jag var utvilad! Sedan drog jag mig in mot staden en stund (:
Ja dagen ägnades mest åt att åka buss eftersom att jag åkte dit och sen åkte jag hem också efter att ha hämtat min bror.
Så dagen har varit rätt chill (:
Imorgon blir den allt annat än chill, är ledig då med men måste upp tidigt för att åka till pappa och sedan in till stan för att hämta biljetter så att jag kan ta mig till Kicks i Ronneby där jag ska hålla till under dagen för lite råd och sminkningar (:
På eftermiddagen möter jag upp elin för att kanske käka något och sen gå på bio!
Det blir Pirates of the caribbean 4 (:
mer om det imrn! hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0