ljuva söndag

Söndagar kan vara både bra och dåliga.
Fast det beror helt och hållet på vad man gör det till.
Förresten, jag har glömt att berätta hur det gick på Kicks i fredags!
Det gick superbra även det var lite segt i början, framåt eftermiddagen kom det faktiskt en hel del personer så det blev lite iallafall sen!
Med oss hem därifrån fick vi en "goodiebag" med massa smink och grejer!
Det var chockande men man blev ju såklart glad!
Igår avslutade jag även min praktik så det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till rutinerna och skolan. Inte långt kvar nu innan sommarlovet börjar!
Dock tcyker jag det är lite väl kallt för att ta sommarlov än...men vi hoppas på härlig värme snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0