plugg.

Tjaa
Efter ännu en dag på Åhléns som jag nu är inne på andra veckan, så slår jag mig nu ner för lite plugg.
Trots att jag har praktik så sitter jag inte direkt sysslolös resten av tiden.
Nej, utan jag har ett x antal uppgifter som ska göras fram tills olika datum.
Det svåraste kommer bli den där man ska intervjua en säljare eftersom ingen på Åhléns har tid att bli intervjuade, och vi känner ju inte någon i släkten heller som är säljare så det är lite illa på den fronten.
har små nödlösningar som kanske kan funka, så vi får hoppas på det bästa!
Sätter mig ner och börjar smått på Hantverks uppgiften och går kanske vidare till en författaruppgift senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0