ska vi resa? - JA, det ska vi!

Sitter och kollar upp lite allmänna grejer åt Elin angående hennes passtagning och passade även kolla hur priserna på resor ligger!
Det ser just nu bra ut iallafall!
På lördag äre dags för att tjäna ytterligare några slantar inför vår resa som går av stapeln i sommar. Det ska bli jättespännande och vi kör på vårt lilla pepp när vi känner att det är väldigt varmt att plantera granar (HAHA) som vi fkatiskt gör för att få ihop våra pengar. "ska vi resa? - JA, det ska vi!" lyder pepptalket och det har än så länge funkat bra ;)
Möter eventuellt upp Svensson på fredag för att gå till en av resebyråerna och ställa lite allmänna frågor som vi behöver ha svar på och som ingen annan tycks kunna ha svar på!
vi taggar o taggar!
På onsdag är det först nationella och jag beger mig sedan upp till kalmar framåt lunch till Parelle och kanske lite småkik i affärerna därefter (: Kände att jag inte kommer hinna med mitt besök på parelle utan en ledig dag så det passade bra när vi ändå hade nationella!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0