Söndag!

Vilken jäkla underbar söndag det var idag!
Så himla skönt med värmen och den härliga solen! Jag verkligen njöt av varenda sekund!
Iallafall så bar vi oss ut på en Geocachingtur. (Om ni undrar vad det är så är mitt tips att googla!!)
Iallafall så åkte vi runt lite i närheten och ibland insåg jag när jag väl kom till ställena att jag varit där förr, fast dock för längesen! Så jag fick låtsats som ingenting när de andra letade!
Det blev fika ute också innan vi gav oss hemåt!
Har bara varit mys här hemma sen, jag gick en runda också i den underbara kvällen!
Sommaren känns så jäkla nära nu!
Imorgon är det dags för praktik igen, på tisdag väntas det sista nationella provet ,samt praktik efter det! På onsdag lunchar jag med mamma på Thai Silk och på lördag är det min sista praktikdag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0