vi lever fortfarande!

Jahapp, så gick det med jordens undergång!
Vi lever fortfarande o alla återgår till det normala ;)
Jobbade mellan 10 och 15 idag eftersom jag var ledig torsdag o fredag. Igår var jag ju i Kalmar o småshoppade lite. Hittade inte så jättemcket eftersom jag kom på andra grejer istället så jag avbröt vissa planer.
Ska kolla lite i Karlskrona i väntan på bussen efter nationella på tisdag (:
Iallafall så drog vi när jag kommit hem till kära mormor och käkade där och avslutade kvällen med mys vid sjön!
Väldigt bra dag har det varit och jag missade när klockan slog 18 utan kom på det först 18.02 hahah men jag stod fortfarande kvar.
Övningskörde lite också o det går bättre o bättre kan jag faktiskt lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0